Links

"Want to increase visitor traffic and your web popularity quickly and unlimited ...? Let me ..., I'll do it for you FREE ...!.. Click here-1 and here-2"
0 tukang komen

pok cik rasa macam nak bagi tahu sesuatu benda kat korang...........
kalau pok nak tanya kenapa berlakunya perzinaan dekalangan umat islam yep..
adakah ini atas sikap mak bapak diaorang yang tak tahu mendidik anak atau sikap sendiri yang mengutamakan nafsu semata-mata... kalau la mereka ni sedar bahawa maruah mereka itu lebih penting... kalau nak kata anak dara la tapi dah rabai nak wat apa betul tak...tapi apa guna kalau dah rabai pun tak kan kita nak panggil anak dara.. apa nak cakap dah lumrah dunia zina tu sebagai hobi pok cik cadang kan agar cepat-cepat la kita taubat sebab pintu taubat masih terbuka... sekali lagi pok cik korang semua yang tonton blog ni menadah tangan dan berdoa..
bismilah..
al fatihah......
ya allah anpunkan dosa aku...yang allah selamatkan aku dari seksaan api neraka mu itu... dan tempatkan aku disi orang-orang yang beriman dan aku memohon agar kau limpahkan rahmat mu
ya allah aku memohon agar ka makburkan doa ku

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Kids Birthday tickers
2010 +_قصة حياة_+ | Blog templates - Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools