Links

"Want to increase visitor traffic and your web popularity quickly and unlimited ...? Let me ..., I'll do it for you FREE ...!.. Click here-1 and here-2"
0 tukang komen

ni lah gam yang setengah orang ska sngat isap apa yang best tah..,.
dah la bahaya...bleh bawa mati...plak 2..
dah la...gam ni dapat memutuskan separuh dari saraf otak...bahaya kan...so kpada sapa yang pernah ambil benda ni baik berenti la...

kwn pokcik yg nyayi ni msti best

0 tukang komen

0 tukang komen

indahnya keluarga.....jika keluarga tenang maka mudahkan malaikat masuk ke rumah....
inshaALLAH......

lukisan; Ini bukan lukisan lucah tgk sampai habis yerr

0 tukang komen

0 tukang komen


skarang suda tiba masa orang menunaikan haji....pokcik nak doakan agar orang yang pergi menunaikan haji itu selamat pergi dan balik...inshaALLAH....

0 tukang komen



huh...teringinnya rasa nak pergi batu hampar..tapi sayang x dapat p lagi..so kpada korang datang lah batu hampar pokcik pasti korang seronok...gila...

0 tukang komen


kenapa berlakunya perkara semacam ini.. adakah ia hanya sekadar membuang masa ada juga yang cedera....dan macam-macam lagi...ni yang pokcik letak gambar dkat atas ni sekadar nak bagi korang tengok...apa kejadahnya bergaduh..macam bodah je...tu sampai selak2 kain la buat tambah dosa je....so kepada org yang nak bergaduh banyak2 la bertaubat...agar kita diampunkan ALLAH SWT....inshaALLAH

0 tukang komen



bunuh....diri...sering kita dengar kalau bunuh diri ni banyak kes pasal pakwe...la.makwe....la macam-macam...ada kah hampa tak pikir yang membunuh diri itu hampa dah mencabar kuasa ALLAH SWT....dan ia antara dosa-dosa besar....so pokcik nak tekankan kat korang supaya banyak kan beristifar....dan berfikir....inhaALLAH selamat anda dunia dan akhirat.....inshaALLAH....

0 tukang komen


ya..ALLAH SWT....ni kak yang patut berlaku dalam masyarakat tak kiralah apa bangsapun....
and agama....lagi satu pokcik..nak katakan...apalah faedah...melakukan....sepekara...semacam..ini....kan ia lagi menyesatkan kita....bukan menyelamatkan....lagi ia boleh membawa kita kepada dosa-dosa besar....so kepada umat islam....yang melakukan perkara serbergini pokcik cadangkan....supaya bertaubat...dan...
mari kita berdoa...
bismilah...
ya ALLAH...aq adalah hambamu yang jahil....aq tahu aq tidak layak kesyurgamu....tetapi...aq tidak mahu menaggung siksa api neraka...ya....ALLAH...aq tahu....kau maha mengetahui....aq juga tahu kau maha mengampun....jadi..ampunkan lah dosa...ku....amin.....

0 tukang komen

btul ke binatang ni boleh rawat HIV.....pokcik dgar cter ni dari kawan pokcik....so pokcik pun tak pastilah....ia bleh...atau tidak...kalau boleh bagus la.....lagi satu pokcik dengar juga yang binatang ni mahal...kira-kira harga dia...300 gram...30 ribu.....mahal tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2010 +_قصة حياة_+ | Blog templates - Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools