Links

"Want to increase visitor traffic and your web popularity quickly and unlimited ...? Let me ..., I'll do it for you FREE ...!.. Click here-1 and here-2"
0 tukang komen


hari raya...hari raya..semua bagai nak sedih bukan kerana bulan puasa nak berakhir tetapi pasal kuih raya hanya ada tiga jenis..tetapi pokcik nak gita korang lah...tupon kalau korang nak dengar..yang raya ni kita saje gembira tetapi orang yang beriman sedih sebab bulan puasa sudah hampir ke penghujungnya...kalau korang tak percaya korang pergilah ke masjid atau surau tengok sape ada dekat sana..yang paling banyak yang ada cuma bilal,imam.,siak....tu je kot so pikir2 kan apa yang pokcik katakan ini...

puasa

0 tukang komen

pokcik nak citer kat korang tentang posa..sbb posa ni pokcik rasa kita patut bersyukur pada ALLAH SWT sebab menetapkan hukum posa kerana bagi pokcik banyak faedah di antaranya

  • dengan posa kita dapat mengawal nafsu
  • melatih diri supaya bersabar
  • kita dapat merasa kesususahan orang lain yang tak makan
pokcik pun dah lama tak tulis blog ni dah tak tau apa lagi nak tulis
tapi sama la kita kuatkan iman di bulan puasa yang berkat serta raja segala bulan..lagi pokcik rasa kita perlulah banyakan zikir kepada ALLAH SWT spuya kita dapat keberkatan amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2010 +_قصة حياة_+ | Blog templates - Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools