Links

"Want to increase visitor traffic and your web popularity quickly and unlimited ...? Let me ..., I'll do it for you FREE ...!.. Click here-1 and here-2"

FASHION TUDUNG

0 tukang komen





 tudung memang banyak fashion tudung... tudung juga mampu untuk menarik minat ramai sanggat orang bertudung bagi melangkahkan kaki selangkah mendekati agama..... ALHAMDULILAH..... ramai manusia yang berada di malaysia ini mula memakai tudung@jilbab@ hijab yang seringkali disebut... tapi tahukah kita tudung yang dipakai betulkah mengikut syarak... pokcik akan huraikan sedikit yang mana pokcik tahu untuk dikongsi bersama... kalau kamu boleh tengok gambar tudumng diatas memang ke semuanya memakai tudung tetapi satu pun tidak mengikut syarak...senang nak kata.... semua tudung itu hanya sekadar menutup rambut sahaja..tidak di katogerikan menutup aurat...hal ini kerana...dalam agama kita islam tudung hendaklah dipakai menutupi kepada sehingga ke bahagian dada... leher juga terdiri daripada bahagian aurat wanita.. jadi kita kena tutuplah...selainitu sanggul juga tidak boleh kelihatan ...atau terlalu tinggi kerana ia menyamai bunggul unta yang akan dilaknati ALLAH jika dilakukan..SUBHANALLAH...

DEDAH

0 tukang komen



PERANCANGAN RAPI "KRISTIAN AGAMA RASMI MALAYSIA"
SIRI - 1

ISLAM & MELAYU - Mana Tempat Kita?

Sambil mencari dan melihat kebodohan mereka yang bermata dan bertelinga malah punya akal dan berkepala lutut.

Pelbagai isu yang ditinggalkan, PTPTN, kebebasan, Aman Kampus dan banyak lagi.

"Ya Allah, selamatkan agama serta saudara islamku dan selamatkan bangsa dan tanah airku."

Sedikit getaran dan kegerunan dijiwa seandainya fakta ini di geledah dengan gelojoh sehingga maknanya tidak difahami oleh akal yang busuk kerana tidak kenal apa itu islam dan melayu, maka tanyakan pada cikgu supaya kenal supaya tidak lupa akan sejarah dan tahu maknanya islam dan melayu itu.

Maka bacakanlah hendaknya fakta ini dan fikir-fikirkan..!

Di Majlis Keselamatan Negara pada 5 April 2012
Tingkat 9, IPK Negeri Sembilan

Mohamed Razali Bin Abd Rahman
Bekas Setiausaha Organisasi DAP/Timbalan Ketua Pemuda DAP

Pengakuan:

Beliau pernah tinggal di gereja selama 2 minggu.

Paderi Marine, warga USA telah berada di Malaysia selama 5 tahun untuk mengkristiankan orang Islam di Malaysia.

Setiap minggu sekurang-kurangnya 2 orang Melayu telah dimurtadkan.

Sebab keluar DAP:

Telah sedar, DAP berniat jahat untuk menukar perlembagaan Islam kepada Perlembagaan Kristian.

Jeff Oi (DAP Jelutong) dalam ucapan : "we must make sure christian become official religion in Malaysia and we make sure that the next prime minister is christian."

Malayu, Islam dan Raja paling dibenci oleh DAP.

Razali pernah ke Balai Polis untuk buat repot polis tentang kristian agama rasmi dan Mat Sabu call dan arahkan supaya ditarik balik.

Guan Eng nak kasi RM 1Juta dan bercuti di Melbourne dan minta dia tarik balik repot.

Paderi ke tempat kerja isterinya dan beri tawaran yang lumayan untuk tarik balik repot.

Beliau memberitahu rancangan besar DAP:

1. Kristian Agama Rasmi

2. Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat.

3. YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina.

4. Sistem raja berperlembagaan akan dibubar, Raja keturunan lanun kata Kit Siang.

5. Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam.

6. Pertandinagn tilawah Al-Quran akan dihapuskan.

7. NGO Melayu akan dihapuskan. cth PEKIDA N PERKASA.

8. Perkahwinan campur akan digalakkan, Insentif RM 5 ribu akan diberikan atas alasan human right (penghapusan etnik Melayu).

9. Bahasa Inggeris bahasa Rasmi.

10. Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan.

11. Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran TUN.

12. MARA jabatan resis akan dibubarkan.

13. GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina.

14. Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut tentang raja.

15. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini.

16. Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina.

17. Kakitangan kerajaan Melayu akan dikurangkan.

18. KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup.

19. Kedutaan Israil akan dibuka.

20. Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson.

21. Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam

22. Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan telah dibuat di Peraksewaktu dibawah Nizar. Ngeh pernah mintak tatapi dihalang oleh mufti.

23. DEB akan dimansuhkan

24. Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS. Mat Sabu pernah kata "Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib daam satu majlis tertutup." PAS telah berjaya diliberalkan.

25. Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancanagn DAP.

Pengakuan RAZALI yang dibawa oleh Majlis Keselamatan Negeri ke Ibu Pejabat Polis Kontijen Negeri Sembilan pada 5 April 2012.

Fikir-fikirkan dan buatlah tindakan yang perlu demi Agama, Bangsa dan Negara.

APAKAH perlu pertuturan panjang untuk dibariskan kerana tiadanya faedah dan untung berbaris-baris dengan puluhan perenggan tetapi hati kamu, kamu, dan kamu kosong tiada mengerti akan apa maksudnya ISLAM, MELAYU, TANAH AIR!

*Jawabkan dimana tempat kita.. jika semuanya, lupus, mansuh, tukar dan kurangkan???

fikir-fikirkan...

Hina islam..

0 tukang komen





ya ALLAH selamatkan hambamu...AMIN


astaghfirullahalazim... pokcik nak tunjukkan dekat korang ini yang di namakan h**r**..
perempuan macam ni x patut patut ada di muka bumi ALLAH yang luas..
ia mengatakan macam-macam terhadap islam ini pokcik nak anya korang kalau korang fikirkan
jika ALLAh itu tidak hujud maka bumi ini juga tiada penciptanya...
x mungkin bumi ini terjadi dengan sendirinya..
juba kalau korang fikir balik dan bayangkan kalau kereta tanpa pencipta tentu takbolehkan
pokcik nak tekan dekat sini supaya pihat yang berwajib dimintalah mengambil tindakan sekiranya belum terhadap wanita ini kerana ia sudah melampau sehingga ia mengutup rasullah dan menhina ALLAH tuhan yang maha kuasa..
dekat sini pokcik berharap kepada pembaca blog ini agar kita janggan lalai. dari mengagati ALLAH.. sesunggahnya sedetikpun kita lalai syaitan akan masuk untuk meghasut kita...

sini pokcik juga berharap kepada orang yang membaca tertapi bukan islam agar supaya tidak menghina atau mencaci agama lain...
kita hendaklah berjihat untuk membanteras mnusia takguna seperti ini...

cinta akan sunnah ya Rasulullah

0 tukang komen


rasulullah s.a.w pernah bersabda iaitu aku tinggal kamu dengan dua perkara (al-Quran dan hadis) nescaya jika kamu berpegang kepada dua perkara itu nescaya kamu tidak akan sesat.

nabi kita terlalu sayangkan umatnya sehinggakan nafasnya yang terakhir ia masih mengigati
umatnya dan ketika ia nabi kita menyebut kalimah umatku...umatku...
tapi enapa kita kini lalai dan serta selalu mengikut nafsu-nafsu kita sehinggakan kita tidak sedar yang padahal kita sudah jauh terpesong.
jadi kita sama-sama tepuk dada tanya iman. sesunggahnya dengan iman kita dapat menyelesaikan masaalah.
pokcik pon dah lupa satu perkara pokcik ada letakkan berapa gambar dan setia gambar itu menpunyai maksud yang tersirat... jadi janganlah tengok saja gambar itu sama-sama kita amalkan dan semoga pokcik dan pembaca semua mendapat maanfaatnya bersama.. inshaALLAH

tahun baru..

0 tukang komen





Remove Formatting from selectiontahun baru... telah tiba maka berlalulah hal-hal yang telah dilakukan pada tahun lepas..jadi kita tutuplah buka lama dan buka buku baru..jadikanlah hari ini baik daripada semalam dan esok lebih baik daripada hari ini... jangan kita jadikan hari ini lebih teruk daripada semalam..biarlah apa yang berlaku kita harus ingat ALLAH itu maha kuasa. lagi maha melihat...pada gambar diatas korang boleh lihat pokcik ada letak gambar bunga api..tapi seeloknya kita sambut tahun baru dengan zikir dan terus mengigat tuhan kerana..ALLAH memberi kita kesempatan untuk hidup di muka bumi ALLAH yang luas dan indah..inshaALLAH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2010 +_قصة حياة_+ | Blog templates - Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools